Fa'ailoga polo valve

Valau polo apamemea, o le tagata tatala ma tapuni (polo) o loʻo faʻauluina e le valve stem ma faʻataʻamilo i le axis o le valve polo.E mafai foi ona faʻaaogaina mo le faʻatonutonuina o le vai ma le pulea.Faatasi ai ma i latou, o le faʻamaufaʻailoga V-foliga polo valve o loʻo i ai le malosi o le sele malosi i le va o le V-foliga polo autu ma le nofoa valve uʻamea o le faʻapipiʻiina o mea faʻapipiʻi malo, lea e fetaui lelei mo alava ma tamaʻi vaega malo.ma isi auala.O le tele-port ball valve i luga o le paipa e le gata e mafai ona faʻaogaina le fesoʻotaʻiga, faʻafefe, ma le fesuiaiga o le tafe o le ala, ae mafai foi ona tapunia soʻo se auala ma faʻafesoʻotaʻi isi auala e lua.O lenei ituaiga valve e tatau ona faʻapipiʻi faʻalava i le paipa.Ua vaevaeina le valve polo i: pneumatic ball valve, eletise polo valve, manual ball valve e tusa ai ma le auala avetaʻavale.

MI12

Fa'ailoga o le ball valve:
1. Fa'alavalava;ona o le totonugalemu alatoto o le malo-faamaufaailogainaValau polo apamemeao le u'amea uamea fa'apipi'i,
O le mama faʻamaufaʻailoga e faia i luga o le uʻamea uʻamea, o le mea lea e le maua ai e le valve polo ua faʻamaufaʻailogaina le tele o ofu pe a ki ma tape.(O lona tulaga faigata e 65-70):
Lona lua, e lelei le faatinoga o le faamauga;ona o le faʻamaufaʻailogaina o le valve polo faʻamaufaʻailoga faʻamaufaʻailogaina e faʻafefeteina, e le mafai ona faʻaaogaina seia oʻo ina fetaui le faʻamaufaʻailoga ma le mama faʻamau.O lea la, e faatuatuaina lana faatinoga o faamauga.
Tolu, e mama le ki;ona o le pito i lalo o le mama faʻamaufaʻailogaina o le vaʻa polo faʻamaufaʻailoga faʻamaufaʻailogaina e faʻaaogaina se vaipuna e taofi ai le mama faʻamaufaʻailoga ma le faʻamau faʻamau faʻatasi, o le ki e matua malamalama pe a sili atu le malosi i fafo i le preload o le tautotogo.
4. Umi o le ola tautua: Ua faʻaaogaina lautele i le suauu, vailaʻau kemisi, gaosiga o le eletise, fai pepa, malosi atomic, vaalele, rocket ma isi matagaluega, faʻapea foʻi ma olaga o tagata i aso uma.
O le pneumatic ball valve o loʻo i ai se fausaga faigofie ma faʻapipiʻi, faʻamaufaʻailoga faʻatuatuaina ma le tausiga lelei.O le faʻamaufaʻailoga ma le spherical surface o loʻo i ai pea i se tulaga tapuni, e le faigofie ona faʻaumatia e le ala, ma e faigofie ona faʻaogaina ma tausia.E talafeagai mo ala o galuega lautele e pei o le vai, solvent, acid ma le kasa masani.E masani ona faʻaaogaina mo le tipi ese pe faʻafesoʻotaʻi le ala ile paipa, ma e mafai foi ona faʻaogaina mo le faʻatonutonuina o le vai ma le pulea.
Pe a faatusatusa i isi ituaiga o valves, pneumatic polo valve o loʻo i ai le angular stroke out torque, vave tatala, mautu ma faʻatuatuaina, lautele faʻaoga, ma mea lelei nei:
1. O le fa'aoso fa'aoso e fa'aitiitia ai le fe'avea'i o le va'a alatoto, lea e mafai ai ona fa'agaoioia le a'au o le alavai e sologa lelei ma fetu'una'i.
2. Anti-static galuega: O se tautotogo ua setiina i le va o le polo, o le valve stem ma le valve body, lea e mafai ona auina atu i fafo le eletise eletise na gaosia i le faagasologa o suiga.
3. Ona o le lelei o le lubricating o le PTFE ma isi mea, o le gau o le feteʻenaʻiga ma le polo e laʻititi, o lea e umi ai le ola tautua o le valve polo pneumatic.
4. Laiti vai tete'e: Pneumatic polo valve o se tasi lea o ituaiga laiti o le vai tetee i totonu o vaega valve uma.E oʻo lava i le faʻaititia-diameter pneumatic polo valve, o lona vai tetee e fai si laʻititi.
5. Fa'amaufa'ailoga fa'amaufa'ailoga fa'atuatuaina: Talu ai e na'o le ta'amilosaga o le va'a ma e le alu i luga ma lalo, e le faigofie ona fa'aleagaina le fa'amaufa'ailoga o le fa'amau, ma fa'atuputeleina le fa'amaufa'ailogaina i le si'itia o le mamafa.
6. O le nofoa valve e lelei le faʻamaufaʻailogaina: o le mama faʻamaufaʻailoga e faia i mea faʻapipiʻi e pei o le PTFE e faigofie ona faʻamaufaʻailogaina i le fausaga, ma o le faʻamaufaʻailogaina o le valve polo pneumatic e faʻateleina i le faʻateleina o le mamafa o le mamafa.
7. E la'ititi la'ititi le vai, ma o le valve polo e leai se tafega.
8. Faiga faigofie, laʻititi laʻititi ma le mamafa mama.
9. Malosi ma faatuatuaina.E lua faʻamaufaʻailoga, ma o mea faʻamaufaʻailoga o le valve polo e faʻaaogaina lautele i palasitika eseese, o loʻo i ai faʻamaufaʻailoga lelei ma e mafai ona ausia faʻamau.Ua fa'aaogaina lautele fo'i i faiga fa'amama.
10. Faʻafaigofie le faʻaogaina, vave tatala ma tapuni, o le valve polo e manaʻomia naʻo le 90 ° mai le tatala atoatoa i le tapunia atoa, lea e faigofie mo le mamao mamao.
11. E faigofie ona tausia, o le valve polo o loʻo i ai se fausaga faigofie, o le mama faʻamaufaʻailoga e masani lava ona faʻaogaina, ma e sili atu ona faigofie le faʻasese ma sui.
12. Pe a matala atoatoa pe tapunia atoa, o le faʻamaufaʻailoga o le polo ma le nofoa valve e vavae ese mai le ala, ma pe a pasi atu le ala, o le a le mafua ai le tafia o le faʻamaufaʻailoga valve.
13. O le tele o faʻaoga, o le lautele e amata mai i le laʻititi i le tele o millimeters, tele i le tele o mita, ma e mafai ona faʻaogaina mai le maualuga maualuga i le maualuga.
14. Talu ai ona o le valve polo ua soloia meatotino i le taimi o le tatalaina ma le tapunia faagasologa, e mafai ona faʻaaogaina i totonu o le ala faʻatasi ma faʻamalo tumau.
15. Faʻatonuga maualuga ma le tau maualuga.E le talafeagai mo le faʻaaogaina i le maualuga o le vevela.Afai ei ai ni mea le mama i totonu o le paipa, e faigofie ona poloka e mea leaga, e mafua ai ona le mafai ona tatalaina le valve.


Taimi meli: Iul-05-2022